Συγγραφέας
Mark Constantine
Στην Lush πιστεύουμε πως πρέπει να παίρνουμε ό,τι πληρώνουμε.
Κοστολογούμε τα προϊόντα μας προσεκτικά ώστε να αντικατοπτρίσουμε το κόστος των συστατικών που περιλαμβάνουν. Δεν αυξάνουμε την τιμή των προϊόντων μας καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους για να καλύψουμε το κόστος των τακτικών εκπτώσεων. Δεν έχουμε ειδικές προσφορές, δωρεάν κουπόνια, ούτε δύο προϊόντα στην τιμή του ενός. Η μοναδική φορά που κάνουμε εκπτώσεις είναι στα εποχιακά προϊόντα μας, μετά την περίοδο των Χριστουγέννων. Πιστεύουμε ειλικρινά, ότι οι σωστές συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα και η παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερη εξοικονόμηση σε έναν πελάτη από ό,τι το τέχνασμα των προσφορών.
Τα περισσότερα μπάνια είναι γεμάτα με ανεπιθύμητα προϊόντα που αγοράστηκαν κατά λάθος επειδή η συσκευασία ήταν φανταχτερή ή υπήρχε μια δελεαστική προσφορά στο κατάστημα. Όλα τους αγορασμένα από ατέλειωτους διαδρόμους με μια εκπληκτική συλλογή προϊόντων. Χωρίς καμία καθοδήγηση πέραν από τις γενικόλογες περιγραφές της συσκευασίας, φτάνετε στο σπίτι και βλέπετε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που ελπίζατε ή ότι δεν ταιριάζει στο δέρμα, τα μαλλιά ή τον τρόπο ζωής σας. Καταλήγετε, λοιπόν, με ντουλάπια μπάνιου, περβάζια παραθύρων και ράφια γεμάτα με ανεπιθύμητα πράγματα, που κάνουν μια προσωρινή στάση στο μπάνιο σας πριν καταλήξουν στα απορρίμματα.
Η παροχή μιας εξατομικευμένης εξυπηρέτησης είναι η καλύτερη περιβαλλοντική πρακτική. Αν μπορούμε να σας φέρουμε σε σύνδεση με το κατάλληλο προϊόν για τις ανάγκες σας, τότε παίρνετε ένα προϊόν που αξίζει τα λεφτά του, εμείς αποκτούμε έναν τακτικό πελάτη, η κατανάλωση μη απαραίτητων προϊόντων πέφτει και τα χρήματα δεν σπαταλώνται πλέον.
Είναι μια διαχρονική ιδέα εξυπηρέτησης που ασκούμε από πάντα στη Lush. Ακούμε τις ανάγκες σας για να μάθουμε πώς σας αρέσει να αισθάνεστε το δέρμα και τα μαλλιά σας, να μάθουμε πώς και πότε σας αρέσει να κάνετε μπάνιο ή ντουζ και στη συνέχεια σας συστήνουμε τα προϊόντα που είναι καλύτερα για εσάς. Αυτός ο τρόπος εξυπηρέτησης έπαψε να χρησιμοποιείται με την άνοδο του self-service και των σούπερ μάρκετ. Οι αγορές με βάση τα προσωπικά κριτήρια έδωσαν τη θέση τους σε: τεράστιους διαδρόμους προϊόντων, όπου οι πελάτες πρέπει να περιηγηθούν και να επιλέξουν, με στριμωγμένες λέξεις πάνω στη συσκευασία ως μοναδικό οδηγό για το προϊόν που τους ταιριάζει καλύτερα.
Με την αρχή της Lush γυρίσαμε πίσω στα βασικά - αφαιρέσαμε τη συσκευασία και βάλαμε μεγαλύτερο αριθμό έμπειρων υπαλλήλων στα καταστήματά μας, για να φέρουμε πίσω την τέχνη της συνομιλίας και της εξειδικευμένης εξυπηρέτησης.
Πριν από λίγο καιρό μια τηλεοπτική εταιρεία μας ζήτησε να κοστολογήσουμε ένα συνηθισμένο αφρόλουτρο για ένα καταναλωτικό πρόγραμμα. Με αυτόν τον τρόπο έγινε προφανές ότι η συσκευασία αποτελούσε το μεγαλύτερο μέρος του κόστους κατασκευής παρά το ίδιο το περιεχόμενο, και ότι η ετικέτα και το καπάκι του μπουκαλιού κοστίζουν περισσότερο από το διπλάσιο του ίδιου του αφρόλουτρου.
Με ελάχιστη συσκευασία, τα στερεά προϊόντα όπως τα σαπούνια, οι βόμβες μπανιέρας και οι μπάρες μασάζ χρειάζονται πολύ λίγα πράγματα για να προστατεύονται και να συντηρούνται. Αυτό είναι που κάνει τη Lush διαφορετική:
Τα προϊόντα μέσα σε μπουκάλια περιέχουν πολύ νερό, το οποίο είναι πιο οικονομικό στην αγορά του.
Τα ‘γυμνά’ προϊόντα περιέχουν αποτελεσματικά συστατικά που κοστίζουν περισσότερο.
Η έλλειψη ακριβής συσκευασίας μας βοηθά στην μεγαλύτερη εξοικονόμηση.
Έτσι ώστε να επενδύσουμε σε περισσότερο προσωπικό και εκπαίδευση.
Η έλλειψη νερού κάνει τα προϊόντα αυτό-συντηρούμενα...
Ούτε εσείς, ούτε η Γη χρειάζονται περισσότερα ανησυχητικά συντηρητικά.
Χρησιμοποιούμε φυσικά, βιολογικά συστατικά Δικαίου Εμπορίου.
Αυτό ανεβάζει το κόστος.
Οι οικονομίες μας πηγαίνουν στη δημιουργία αρωμάτων υψηλής ποιότητας.
Αυτό οδηγεί στη χρήση αιθέριων ελαίων, αποσταγμάτων και συμπυκνωμάτων.
Με την αρχή της Lush γυρίσαμε πίσω στα βασικά - αφαιρέσαμε τη συσκευασία και βάλαμε μεγαλύτερο αριθμό έμπειρων υπαλλήλων στα καταστήματά μας, για να φέρουμε πίσω την τέχνη της συνομιλίας και της εξειδικευμένης εξυπηρέτησης.