Η Lush είναι εταιρεία με Ηθική Δεοντολογία;

Εδώ στη Lush δεν μας άρεσε ποτέ να αποκαλούμαστε «ηθική» εταιρεία. Θεωρούμε ότι ο όρος είναι μια δύσκολη έννοια, διότι μας φαίνεται ότι χρησιμοποιείται για να περιγράψει εταιρείες που προσπαθούν να μην βλάψουν τους ανθρώπους ή τον πλανήτη με τις εμπορικές τους πρακτικές - όταν αυτό δεν θα έπρεπε να θεωρείται ως «ηθική δεοντολογία», αλλά ως κάτι σύνηθες.


Όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διαθέτουν μία ηθική δεοντολογία και το σύνολο του εμπορίου πρέπει να είναι υπό δίκαιους όρους. Οι μεμονωμένες εταιρείες δεν πρέπει να ξεχωρίζουν απλώς επειδή δεν είναι βλαβερές ή άδικες. Καμία εταιρεία δεν θα πρέπει να εμπορεύεται από μια μη ηθικά αξιόπιστη πηγή και η κοινωνία έχει το δικαίωμα να αναμένει ως δεδομένο τη δίκαιη και σωστή διαχείριση των πόρων από τις εταιρείες που τις προμηθεύουν.


Επιθυμούμε πάντα να επιτελούμε το έργο μας έτσι ώστε όλοι οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή μαζί μας, από τους προμηθευτές των συστατικών μας μέχρι το προσωπικό και τους πελάτες μας, να ωφεληθούν από την επαφή τους με τη Lush και να γίνει η ζωή τους λίγο πιο όμορφη. Καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια και προσπαθούμε καθημερινά να πλησιάσουμε ακόμα περισσότερο το ιδανικό όραμα που μοιράζονται όλα τα άτομα της Lush κοινότητας. Πάντα θα θέλουμε και θα απαιτούμε περισσότερα από τη Lush, ώστε οι επιχειρηματικές μας πρακτικές να ταιριάζουν με τις δικές μας προσδοκίες, τις προσδοκίες του προσωπικού και των πελατών μας και τις ανάγκες του πλανήτη.


Αυτές οι πολιτικές ισχύουν στη Lush UK και εξελίσσονται συνεχώς, καθώς ανταποκρινόμαστε στα παγκόσμια γεγονότα, στις νέες νομοθεσίες και στις δικές μας φιλοδοξίες, με σκοπό να βελτιωνόμαστε διαρκώς. Σε όλα τα μέρη του κόσμου όπου η Lush έχει συνεργάτες, τους ενθαρρύνουμε να υιοθετήσουν παρόμοιες πολιτικές.


Η επίσημη διεύθυνση του καταστήματος στο 29 High Street Poole είναι η ίδια με την εμπορική διεύθυνση του καταστήματος Lush Poole.

Το πρώτο «γυμνό» κατάστημα στον κόσμο.


Η μεγαλύτερη πρόκληση μέχρι στιγμής για να μειώσουμε το πλαστικό, ήταν τον Ιούνιο του 2018, όταν η Lush άνοιξε το πρώτο Naked Lush Shop παγκοσμίως στο Μιλάνο της Ιταλίας, εξυπηρετώντας τους πελάτες σε δύο ορόφους με καλλυντικά χωρίς συσκευασία, βιώσιμες συσκευασίες, swag και Knot Wraps. Αντί να σκανάρουν τις ετικέτες, οι επισκέπτες σκανάρουν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία αναγνώρισης προϊόντων AI μέσω της εφαρμογής Lush Lens, η οποία παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε κατευθείαν στο smartphone σας. Βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά σε ένα μέλλον χωρίς συσκευασίες που προσφέρει τα πιο εκλεκτά καλλυντικά για τους πελάτες και φροντίζει τον πλανήτη.
Από το 2018, το 65% των προϊόντων της Lush είναι πλέον χωρίς συσκευασία και «γυμνά»... Τα υπόλοιπα είναι καθ’ οδόν!