Το μέλλον προβλέπεται «γυμνό»


Συγγραφέας

Kathryn Hindess

Συγγραφέας

Milly Ahlquist

Φέτος, γιατί να μην ελαττώσουμε την περιττή συσκευασία; Πολλές όμορφες μπάρες μασάζ, βόμβες μπανιέρας, σαπούνια (και άλλα) είναι διαθέσιμα εντελώς «γυμνά». Πλέον, είναι καλύτερα για το περιβάλλον αλλά κι εξαιρετικά αποτελεσματικά για εσάς.

Προσγειωμένοι

Η μετάβαση σε γυμνά προϊόντα είναι πολύ καλύτερη για το περιβάλλον και οι πελάτες της Lush κάνουν το κομμάτι τους για να στηρίξουν τη «γυμνή» μας επανάσταση. Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2017, αγοράσατε 780.959 γυμνά αφρόλουτρα, conditioner σώματος, απολεπιστικά σώματος, λοσιόν σώματος, sparkle jars και προϊόντα χειλιών, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν 800.000 τεμάχια συσκευασίας δεν δημιουργήθηκαν ποτέ.

Επιλέξατε επίσης 836.288 Knot Wraps κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, εξοικονομώντας πάνω από 2000 κομμάτια περιτυλίγματος δώρου καθημερινά. Αυτό είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων.


Αναρωτιέστε πόσο πλαστικό σώζετε επιλέγοντας μια μπάρα αφρού και όχι ένα υγρό αφρόλουτρο; Κι εμείς. Ευτυχώς η συντονίστρια κι αναλύτρια του «γυμνού» μας project Charlotte Nisbet έχει κάνει τις πράξεις. Εξηγεί: «Εάν χρησιμοποιείτε περίπου 75ml αφρόλουτρο για φυσαλίδες ανά μπάνιο και το μέσο αφρόλουτρο πωλείται σε ένα μπουκάλι περίπου 500ml τότε θα έχετε περίπου 7 μπάνια από κάθε μπουκάλι. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες της Lush που αγόρασαν τα προϊόντα της σειράς των Χριστουγέννων του 2017 κράτησαν περίπου 1.248.503 μπουκάλια εκτός παραγωγής.»


Δεν είναι ούτε θέμα καταστημάτων. Όταν παραγγέλνετε online, τα προϊόντα σας μπαίνουν σε ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο κουτί από χαρτόνι και τοποθετούνται πάνω σε προστατευτικά κομματάκια φτιαγμένα από άμυλο πατάτας που ονομάζονται Eco Flo: ένα μαλακό υλικό που βιοδιασπάται τόσο στο νερό όσο και στο έδαφος. Στην πραγματικότητα, οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο Brunel και το Πανεπιστήμιο Humberside του Ηνωμένου Βασιλείου, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το Eco Flo είναι καλύτερο στο να διατηρεί τα προϊόντα ασφαλή και προστατευμένα κατά τη διάρκεια της μετακίνησης απ’ ότι οι εναλλακτικές με πολυστυρένιο.

Τα καλύτερα της φύσης

Η μετάβαση στο «γυμνό» αυξάνει επίσης την πιθανότητα αυτοσυντήρησης ενός προϊόντος. Η αυτοσυντήρηση σημαίνει ότι τα προϊόντα δεν γεμίζουν με συντηρητικά για να τα διατηρηθούν φρέσκα. Τα βακτήρια χρειάζονται ορισμένες συνθήκες ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένου του νερού. Στερεά, γυμνά προϊόντα όπως τα βούτυρα σώματος και οι μπάρες μασάζ σχηματίζονται με λίγο έως καθόλου νερό και ως εκ τούτου είναι από φυσικού τους αυτο-συντηρούμενα. Είναι επίσης γεμάτα από οργανικό βούτυρο κακάο Δικαίου Εμπορίου, το οποίο παραμένει στερεό σε θερμοκρασία δωματίου, καθιστώντας δύσκολη την ανάπτυξη των βακτηρίων. Φανταστικά, ευπροσάρμοστα συστατικά όπως άργιλος, καλαμίνη, καολίνη, μέλι και γλυκερίνη μπορούν στη συνέχεια να προστεθούν χωρίς να αλλοιώσουν τη στερεά μορφή των προϊόντων.

Μπορείτε να λούσετε τα μαλλιά σας με τα καλύτερα συστατικά, χωρίς να εμπεριέχεται μπουκάλι. Οι αυτοσυντηρούμενες shampoo bars είναι γεμάτες με ισχυρά φυσικά συστατικά και αιθέρια έλαια. H διαφορά είναι ότι προσθέτετε το νερό εσείς με το να δουλεύετε τη μπάρα ανάμεσα στα χέρια σας στο ντους. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μπάρα κάνει τη δουλειά περίπου τριών μπουκαλιών υγρού σαμπουάν των 250g, δίνοντάς σας μεταξύ 80-100 πλύσεις (ανάλογα με το σχήμα των μαλλιών, το πάχος και το μήκος). Είναι πολύ ελαφρύτερα και πιο μικρά από ένα μπουκάλι σαμπουάν - καθιστώντας τα τέλεια για ταξίδια.

Και δεν είναι μόνο στο μπάνιο όπου αυτές οι στερεές επιλογές κάνουν τη διαφορά, είτε. Ένα φορτηγό γεμάτο από συμπαγή σαμπουάν αντιστοιχεί περίπου τον ίδιο αριθμό πλύσεων με δεκαπέντε φορτηγά γεμάτα με υγρό σαμπουάν, που σημαίνει λιγότερη κίνηση στους δρόμους και πιο οικολογικό αποτέλεσμα.


Στην πραγματικότητα για οποιοδήποτε αγαπημένο προϊόν έχετε, διαθέτουμε μια στέρεη εναλλακτική λύση που είναι εξίσου αποτελεσματική. Conditioners, μπάρες αφρού, αποσμητικά, οδοντόκρεμα, στοματικό διάλυμα και ακόμη και αρώματα - η λίστα είναι (σχεδόν) ατελείωτη.


Ο συνιδρυτής της Lush Mark Constantine δήλωσε: «Οι συσκευασίες είναι απορρίμματα και για πάρα πολύ καιρό είχαμε υποστεί υπερβολικά μεγάλες ποσότητές τους. Τώρα που το πραγματικό οικονομικό και περιβαλλοντικό κόστος καθίσταται προφανές, οι πελάτες προκαλούν τους κατασκευαστές και τους λιανοπωλητές να κόψουν το περιτύλιγμα. Εταιρείες όπως η δική μας πρέπει να σκεφτούν προοδευτικά και να παρουσιάσουν στους πελάτες καινοτομίες που τους επιτρέπουν να αγοράζουν πραγματικά γυμνά προϊόντα.»


Το πρώτο «γυμνό» κατάστημα στον κόσμο.

Η μεγαλύτερη πρόκληση μέχρι στιγμής για να μειώσουμε το πλαστικό, ήταν τον Ιούνιο του 2018, όταν η Lush άνοιξε το πρώτο Naked Lush Shop παγκοσμίως στο Μιλάνο της Ιταλίας, εξυπηρετώντας τους πελάτες σε δύο ορόφους με καλλυντικά χωρίς συσκευασία, βιώσιμες συσκευασίες, swag και Knot Wraps. Αντί να σκανάρουν τις ετικέτες, οι επισκέπτες σκανάρουν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία αναγνώρισης προϊόντων AI μέσω της εφαρμογής Lush Lens, η οποία παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε κατευθείαν στο smartphone σας. Βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά σε ένα μέλλον χωρίς συσκευασίες που προσφέρει τα πιο εκλεκτά καλλυντικά για τους πελάτες και φροντίζει τον πλανήτη.
Από το 2018, το 65% των προϊόντων της Lush είναι πλέον χωρίς συσκευασία και «γυμνά»... Τα υπόλοιπα είναι καθ’ οδόν!