Αποστολή & Παράδοση


1. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;


Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία παραγγελίας σας.


Το αυτοματοποιημένο αυτό ηλεκτρονικό μήνυμα, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι το αίτημα της παραγγελίας σας έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης εκ μέρους της εταιρείας μας.


Εφόσον η εταιρεία μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την ορθότητα της παραγγελίας, θα σας αποστείλουμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή της παραγγελίας.


Υπάρχει ένας σύνδεσμος " tracking reference " στο e-mail αποστολής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier, πατώντας εδώ.


2. Πού κάνετε παραδόσεις;


Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας τα παραδώσουμε οπουδήποτε εντός της Ελλάδας. Δεν παραδίδουμε σε άλλη χώρα, αλλά μπορείτε να ελέγξετε εάν υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα της LUSH στην χώρα σας από εδώ


3. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;


Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.


Οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.


Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας, η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον.


Στο e-mail αποστολής υπάρχει ένας σύνδεσμος " tracking reference ", που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier ACS.


4. Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;


Εάν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, και γι’αυτόν τον λόγο δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, εφόσον λάβετε το mail επιβεβαίωσης αποστολής αυτής.


Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο e-mails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο mail, βρίσκεται το link που χρειάζεστε, για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στo site της εταιρείας courier ACS.


5. Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;


Εφόσον η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι στο στάδιο της αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αλλάξετε την διεύθυνση.


Στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο να μας τηλεφωνήσετε στο 2310 273945, αντί να στείλετε e-mail.


Σημείωση: Στην ιστοσελίδα μας, παρέχεται η δυνατότητα διαφοροποίησης της διεύθυνσης χρέωσης από την διεύθυνση αποστολής, εφόσον επιθυμείτε η παραγγελία να αποσταλεί σε διαφορετικό προορισμό.


Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή δεν παρέχεται στην περίπτωση που επιλέξετε να παραδοθεί η παραγγελία σας σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση πληρωμής.



6. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ποια προϊόντα επιλέξατε, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ‘Λογαριασμό’ σας και έπειτα στο Ιστορικό Παραγγελιών.